RSS
poniedziałek, 17 listopada 2014

Namowili mnie, zabralem dziewczynki i czekalismy przed szkola. Dwoma autobusami, bylo jeszcze duzo wolnych miejsc. Najpierw trzeba bylo odwalic patriotyczne obowiazki wiec odwiedzic miesce walk Chinczykow z Japoncami w drugiej wojnie oraz zlozyc kwiatki przed pomnikiem. Na cale szczescie kwiatki zlozylismy tylko przed jednym, bo jadac autobusem widzalem takich pomnikow - obeliskow kilka. Przy okazji bylo rozdanie kocow, ryzu i oleju lokalnym dzieciom - trudno bylo ich znalezc. Ale bogate dzieci maja pomagac biednym dzieciom. Pozniej ganialismy po starej wsi i dobijalismy sie do domow w poszukiwaniu starszych ludzi. W jednym byla 97-latka, w innym domu facio zabral prezenty i wyrzucil nas, takie zycie. 

 

Filmy z tego

Szkolna Wycieczka - Ale Najpierw Dla Ojczyzny

 

Inne filmy

 Stara Chinska Wies - W Poszukiwaniu Starszych Ludzi 

Odwiedzamy Farme Warzywna na Szkolnej Wycieczce

Wiejski Lunch i Obiad na Szkolnej Wycieczce

Chinska Wies Suszenie Ryzu

Chinska Rozlewnia Wody Pitnej

Zniwa Ryzowe dla Szkolnej Dziatwy

Dali mi tez chinska kose aby scinac ryz, sluzylem za aktora, frajda dla nich ze znalezli bialego.

Lokalna Gazeta Heshan News opisala i pokazala kilka zdjec z tej imprezy szybciej niz wrocilm do domu. 

http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MjM5MDA4MjE0MA==&mid=201081449&idx=2&sn=b12a76068a855b210b9378d43f938734&scene=1&from=groupmessage&isappinstalled=0#rd

"Dziśiaj, 15 listopada, miasto Heshan zorganizowało premierę "Gdzie jest ojciec? Weekend z dzecmi do zbiorow" - W wycieczce ycieczke "Rodzina na wsi" ponad tysiąc osób wzięło udział ponad tysiąc osób. Udzal wzieli Eksperymentalna Szkoła Podstawowa z South China, Heshan Country Garden Stowarzyszenie Rodziców Szkół, rodzice i ucznowe. Biuro podróży w Foshan zorganizowała również dwa autobusy turystów. Nieoczekiwanie również przyciągnelo to zagranicznych znajomych do udziału, w tym amerykańscy rodzice zabrałi swoje dzieci dla pokazania doświadczyć radości zbiorów i trudów ludu rolniczego."

UPPPP, juz sie klepie po plecach, kazdy kto mowi po angielsku jest dla Chinczykow Amerykaninem

Dostalismy tez prezenty - pudelko z Dragon Fruits, oraz zebralismy duzo salaty dla naszego krolika.

 

 Najnowsze, Listopad 19

Wieksze, 4-milionowe Jiangmen podchwycilo temat i juz wsadzili mnie z dziecmi do gazety i na linie z haslem:

"Cudzoziemcy przybyli do cięcia ryżu"

Jak tylko podchwyci to nastepny Kanton i za dwa dni znowu umieszcza moje zdjecie, to problem gotowy. Ambasada USA i CIA zaczna mi marudzic dlaczego nie mialem z soba amerykanskiej flagi?

A pomysl byl prosty. Wsadzilem dzieciali do koszy na ryz i ponosilem je po polu i milion zdjec juz mamy.

http://www.jmnews.com.cn/a/content/2014-11/19/content_1734249.htm?from=timeline&isappinstalled=0#

Jeszcze tylko miliona odwiedzin brakuje.  

Zapraszamy do subscrypcji naszego kanalu na Youtube, juz kilka innych filmow jest przygotowywanych.

niedziela, 09 listopada 2014

Juz 15 lat nie bylem, trzeba znowu miec usmiech jak za milion dolarow.

KIlka lat temu znajomy z San Diego prosil mnie o znalezienie pracowni ktora bedzie robila zeby dla niego. Napierw znalazlem w naszym miescie, ale jest to maly zaklad. Znalezlismy miasto gdzie tysiace ludzi robi zeby, duzo na export. Zajelo mi to kilka dni, zrobilismy probki, wyslalismy do US - byl zadowolony, tylko trzeba bylo zrobic male poprawki. Jakos nie doszlo do finissu, ale pozniej sie wygadal ze robil szczeki w Chinach, po prostu ominal mnie, a ja stracilem na to kilka dni i kilkaset dolcow. Ostatnio slysze ze ten czlek z San Diego stracil kontakt, chcial abym mu znalazl nowy - nie ma glupich, jak sam mowi "A co ja bede mial z tego" Przy okazji poznalem troche ten biz i jak kolega Jacek robil szczeke, to bylo szybko. Byl w Chinach tylko miesiac, wiec nie moglismy zrobic implantow, gora byla wyjmowana, ale i tak byl bardzo zadowolony. Znalazl nowa dobra prace, ale na krotko. Duzo pil, wiec nawet szczeke zgubil czy zostawil gdziez w knajpie za wodke i nigdy nie wykupil. Wiec jak w ktorejs knajpie zobaczycie zeby na scianie, to jest ta z Chin.

Szukamy wiec znowu, tym razem dla mnie, czas robi swoje i trzeba poprawic swoj usmiech. Maja zrobic perfekt, mam miec zeby jak z filmu. Niestety, w naszym miescie robia tylko male prace, trzeba jezdzic do Jiangmen, godzina drogi autem. 

Jakie to koszta. W USA licza sobie tysiac dolcow z zab, za cala buzie moze byc i 30000. Tutaj ceny sa od 200 do 800 RMB za zab, pomnoz ile potrzeba, ale nie wiecej niz 36. Ceny poszly dobrze w gore, bo kilka lat temu wolali 25$ za zab, niemiecka porcelana. To sa ceny technika dentystycznego, do tego trzeba dorzucic oplaty dentysty ktory przygotuje buzie pod nowy garnitur, pewnie tez kilka tysiecy. Ale i tak bedzie duzo taniej niz w Europie czy w USA. Mnostwo chinskich zebow robi sie dla Niemiec, dla Polakow pewnie tez. Teraz wysyla sie odcisk expresem, zeby gotowe wracaja juz w 2-3 tygodnie. Jak zaczna byc popularne drukarki 3D, nawet nie bedzie potrzeba wysylac odciskow, wystarczy wydrukowac ze zdjecia.

Filmik jest na youtube, nadal sie laduje, bedzie tam http://youtu.be/utpVgm4bJIE

W koncu YT i Chinski Wall przepuscil 4 filmiki o naszym najlepszym duplomacie czy dyplomatole, jak go tam nazywaja, zobaczcie sami. 

https://www.youtube.com/user/hamchinatube/videos

 

 

11:40, bialychinczyk
Link Komentarze (3) »
czwartek, 06 listopada 2014

Ten pan jest w tej chwili najbardzej popularny w Polsce, wiec wstawiam dwa filmiki z naszym Marszalkiem Sejmu.

Aby zwiekszyc ogladalnosc mojego kanalu youtube, bede tam takze wstawial filmiki nagrane przez kogos innego i nadeslane do mnie.

Maja to by filmiki nowe, nie kopie, poznawsze, nowe spojrzenie na jakis problem, zdarzenie, wnoszace cos nowego oraz zabawne, wesole, takie ktore ludzie beda chcieli ogladnac, posmiac sie, zapomniec o codziennych troskach, maja przypomniec co to jest usmiech. Byloby bardzo dobrze aby to byl szczery smiech a jesli bedzie to glosny rechot - to by mnie najbardziej cieszylo.

Wiec zapisujcie sie na 

https://www.youtube.com/user/hamchinatube/videos

ZA kilka godzin na YT beda dwa filmiki


http://youtu.be/3EH0hsJqVZE, Radek Sikorski Obiecuje Dorznac Watahy

Radek Sikorski na Wlosciach w Chobielin Dworze

http://youtu.be/3EH0hsJqVZE

 

Puszczajcie je dalej, wpisujcie na wykop, dawajcie linki do gazet, znajomym, posmiejcie sie

poniedziałek, 03 listopada 2014

Zdarzenie z gazety, wczoraj w Lecong, duze zaglebie meblowe kolo Shunde, w Delcie Rzeki Perlowej.

Klient kupil materac za 3000 RMB i z jakiegos powodu chcial go zwrocic, ale wlasciciel sklepu na to nie zgodzil sie i nie chcial odddac pieniedzy. Wiec klotnia, rekoczyny, goraca sprawa. Klient wyciagnal noz i zaczelo sie - jeden z rodziny wlasciciela padl trupem.

macie link z tego, ale jak ktos nie lubi widoku krwi, nie ogladaj.

http://www.sc168.com/rh/content/2014-11/03/content_541264.htm

 

 

07:50, bialychinczyk
Link Komentarze (3) »

uf

 

5 filmikow, ostatni wgrywa sie na YT

http://youtu.be/t56UTp1Fhig

 

zobaczcie te inne takze, sa tam

https://www.youtube.com/user/hamchinatube/videos

 

02:56, bialychinczyk
Link Dodaj komentarz »
Tagi